Ushbu kursda Sotuv bo’limini to’g’ri shakllantirish, Strukturaga solish
Yangi sotuv menejerlarini ishga olish va ularni ish jarayoniga adaptatsiya qilish
Sotuv bo’limida nazorat tizimini to’g’ri yo’lga qo’yish
Sotuv rejasini qo’yish va prognozlash
Tahlil va Analizlar
Sotuv bo’limida KPI va Rag’batlantirish tizimini joriy qilish, Sotuvchilar uchun samarali sotuv texnikalari
Mijozlar bazasini shakllantirish va ularni boshqarish
Mijozlar bazasini shakllantirish va ularni boshqarish
Sotuv bo’limida standartlarni ishlab chiqish (Check listlar, Scriptlar, Yo’riqnomalar) va boshqa sotuv bo’limiga oid boshqa kerakli ma’lumotlar beriladi
KURS DASTURI
Davomiyligi: 1 oy 3 ta bonus dars
Darslar soni: 16 ta
Haftada: 2 marta
Dars vaqti: 10:00 dan 14:00 gacha
Dars davomiyligi 4 – 4.5 soat
Guest Lecture: 2 ta
Workshop: 4 ta
Qo’llanma materiallar
Amaliy topshiriq va vazifalar
Fomati: Offlayn
Ushbu kurs kimlar uchun
Sotuv menejerlari
Biznes va Sotuvga qiziqqanlar uchun
Kichik va o’rta Biznes egalari uchun
Sotuv bo’limi rahbarlar
РОП KURSI EKSPERTLARI
6+ YIL TAJRIBA
17+ YIL TAJRIBA
13+ YIL TAJRIBA
20 YIL TAJRIBA
20 YIL TAJRIBA
MFAKTOR, JALINGA MFAKTOR BIZNES MAKTABI
BMW, NESTLE, PAYME, NBU, UZAUTO, IPAK YO’LI BANKI, AGROBANK (50+)
LAXISAM, SYNERGY FRIST DEVELOPMENT GROUP, WHITESTONE AND PARTNERS, MFAKTOR BIZNES MAKTABI
OFIS MARKETING, WELL SELL DISTRIBUTION, LUQMAI HALAL, GOLDEN STYLE CERAMICS
XON SAROY TIJORIY DIREKTORI
samsung electronics o'zbekiston vakolatxonasi, chortoq mineral water, magnum retail, mfaktor, benefil, proactive marketing agency