Sotuv menejeri - biznesga pul olib keladigan yagona inson.
Ushbu soha vakillari biznes egalari uchun naqadar kerakli xodim ekanligini tushunishingiz uchun yana bir statsistikani keltirib o’tmoqchimiz.
HH.UZ saytida berilgan eng ko’p vakansiyalardan biri aynan sotuv menejerlari uchun va birgina Toshkent shahrining o’zida 2121 nafar sotuv bo’limi hodimlariga ehtiyoj bor.
Kursni bitirib ish topa olamanmi degan savolga ushbu statistika javob bo’la oladi.
Ayni paytda sotuv menejerlari 500$ -600$ dan boshlab 2000$, 3000$ va tajribali Sotuv menejerlari undan ham ko’proq daromad qilish imkoniga egadirlar.
Agar siz ham daromadli sohani o’rganib biznes uchun muhim bo’lgan yo’nalishda faoliyat olib borishni istasangiz, sizni MFaktor Biznes Maktabining Sotuv Menejeri kursida kutib qolamiz.
Kurs uchun video qo'llanma
Biz bilan hamkorlik qilgan kompaniyalar
Sotuv menejeri kursi
Ushbu kurs davomida siz:
Sotuv o’zi qanday jarayonligi, sotuv menejeri uchun zarur bo’lgan bilim va ko’nikmalar, sotuv menejerlarining kompaniyadagi asosiy vazifalari, kimlar muvaffaqiyatli sotuvchi bo’la oladi?
E’tirozlar bilan ishlash texnikalari, e’tirozlarsiz sotish usullari. Narx taqdimoti. “Sandwich” qoidasi.
Zamonaviy sotuv texnikalari, sotuvdagi “FOMO” usuli, “SPIN” texnikasi.
Sotuvchilar yo’l qo’yadigan asosiy 5 ta xatolar va ularning yechimlari. Mahsulot va xizmatni mijozlarga to’g’ri va natijaviy taqdimot qilish usuli.
Sotuvdagi analizlar, pareto qonuni, AIDA qoidasi, ABCXYZ Analizi. Time Managment.
Samarali muzokarachining 10 ta asosiy oltin qoidalari va ularni amaliyotda qo’llash usullari.
Kurs dasturi
Davomiyligi: 2 oy
Darslar soni: 16 ta
Guest Lecture: 4 ta
Fomati: Offlayn
Workshop: 4 ta
Kurs kimlar uchun
Sotuv sohasiga endi kirib kelayotganlar va daromadini oshirib yirik kompaniyalarda o’z karyerasini qurmoqchi bo’lganlar uchun.
Sotuv sohasida ishlayotgan va bilim, tajribasini oshirmoqchi bo’lganlar uchun.
Sohasini o’zgartirmoqchi bo’lganlar mutahassislar uchun va kichik va o’rta biznes egalari uchun.
1
Avtomobil sotuvchilari (Avtosalonlar): Avtomobil sotuvchilariga avtomobil sotish texnikalari, mijozlarni jalb qilish usullari va narx, mahsulot taqdimoti usullari bo'yicha bilim beriladi
Ushbu kursimiz quyidagi sohalar uchun maxsus ishlab chiqilgan:
2
Qurilish kompaniyalari: Qurilish materiallari yoki uy-joy sotadigan kompaniyalar uchun mijozlar bilan samarali muloqot qilish, mahsulotlarni to'g'ri taqdim etish va e'tirozlar bilan ishlash bo'yicha texnika va instrumentlar beriladi
3
O'quv markazlari va ta'lim xizmatlari: Ta'lim xizmatlarini sotuvchi o'quv markazlari uchun kurslar, darslar va boshqa ta'lim xizmatlarini mijozlarga taqdim etish va ularni jalb qilish texnikalari
4
Telekommunikatsiya va internet xizmatlari provayderlari: Mijozlarga internet, telefon va boshqa telekommunikatsiya xizmatlarini sotish bo'yicha texnikalar, mijozlarni jalb qilish va mijozlarga xizmat ko'rsatishning zamonaviy usullari
6
Ko'chmas mulk agentliklari: Ko'chmas mulk agentlari uchun uy-joy va tijorat binolarini sotish, mijozlar bilan muloqot qilish, narx taqdimoti va mijozlarni jalb qilish bo'yicha o'quv dasturi
5
Kichik va o'rta korxonalar: Mahsulotlar yoki xizmatlarni sotish jarayonini optimallashtirishni istagan kichik va o'rta biznes egalari uchun, jumladan, chakana savdo, oziq-ovqat do'konlari, va maishiy texnika do'konlari
8
Davlat tashkilotlariga mahsulot yoki xizmat sotuvchi korxona menejer va rahbarlari uchun IT mahsulotlar va dasturlar savdosi bilan shug’ullanuvchi menejer va biznes egalari uchun
7
Texnika va qurilmalar savdosi bilan shug’ullanuvchi savdo menejerlari va bo’lim rahbarlari uchun
9
Konsultativ savdoga asoslangan Call – centeriga ega barcha biznes egalari va menejerlar uchun
KURS DASTURI:
Sotuv o'zi nima?
Qanday turlari bor?
Sotuvchining turlari.
Sotuvchining etiketi va sifatlari / vazifalari.
Sotuv menejerlari sotuv jarayonida yo'I qo'yadigan xatolar.
Bu xatolarning sababi nimada?
Xatolarni tuzatish va oldini olish yo'llari qanday?
Mijozlar turlari.
Ularning bir biridan farqi.
Har xil turdagi mijozlar bilan ishlash texnikalari.
Mijozlar asosan nima sotib oladilar?
Mijozlar ongidagi baryerlar va ularni bartaraf etish yo'llari.
Mijozlarning qaror qabul qilishiga ta'sir qiluvchi omillar.
Mijozlar tavsiya qilishi orqali sotuvni oshirish. (Referalka)
Sotuv voronkasi o'zi nima?
Uning sotuvdagi ahamiyati.
Sotuv voronkasi qanday tuziladi?
Sotuv voronkasining turlari va bosqichlari.
Sotuv voronkasi nazorati.
SPIN sotuv texnikasi.
"СОПРАНО" texnikasi.
Tranzaktsion sotuv.
Konsultativ sotuv
Strategik sotuv
Cross selling, Up selling, Down selling, Aktiv va Passiv sotuvlar.
Sotuvning asosiy 7 bosqichi.
Mijoz bilan munosabat o'rnatish.
Ehtiyojlarni aniqlash.
Mahsulot / xizmat taqdimoti. FAB texnikasi.
E'tirozlar bilan ishlash.
Narx taqdimot qilish texnikalari. "Gamburger" usuIi
Muzokara jarayonida amal qilish kerak bo'lgan qoidalar.
Muzokara olib borish texnikalari.
Mijozlarga to’g'ri savol berish usullari.
Ochiq va yopiq, alternativ savollar.
E'tiroz va bahonaning bir biridan farqlash usullari.
E'tirozlar paydo bo'lishing asosiy sabablari.
E'tirozlarsiz sotish usuli.
E'tirozlar bilan samarali ishlash texnikalari.
Chegirma berishning salbiy tomonlari.
Mijoz chegirma so'rashining asosiy sabablari.
Chegirmasiz sotish texnikalari.
Mijozlar uchun sodiqlik dasturlari.
Ketib qolgan mijozlarni qaytarish usullari.
Yangi mijozlar topish yo'llari. Sotuv kanallari.
Sotuvchilarni rag'batlantirish yo'llari haqida ma'lumot.